Råtta

Idag har jag lekt kontorsråtta på jobbet. Båda tjejerna som vanligtvis sitter där har varit på kurs och jag fick ta över rodret. Detta anser jag vara mycket modigt gjort. Speciellt av den som ska rätta alla mina fel sen ;)
Jag har trivts rätt bra bakom skrivbordet, dock. Det är guld för min rygg att inte behöva åka bil och dessutom har jag fått en hel del gjort med både jobbets hemsida och en del EcoDriving/teori - trots att telefonen ringde i ett och eleverna stod på kö! Najs =)

NWT skriver idag om Missionskyrkan i Väse! Kul =) Läs artikeln här. Där kan man också se vår nya fina ljusbärare! Har precis varit där med det sista jag skulle greja och det ser jättefint ut! Vi har en liten mysig hörna i rött i entrén, väldigt vackra bordsdekorationer i serveringssalen och mysbelysning över fönstren i kyrksalen.

Läser i en annan tidning, nämligen Aftonbladet, att Big Brother är tillbaka. Minns ni? Ett gäng folk inlåsta i ett hus - att ens komma på tanken...
Känns som att det kommer gå till ännu mer överdrift nu. Börjar bli lite för många och lite för sjuka dokusåpor. Tacka vet jag "Baren" när det sändes den första/andra säsongen och Aschberg var programledare!

Big Brother 2000:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0