Systerdotterns sparkar

Nu är Värmlandstrampen 2010 avklarad. Det blev verkligen en lyckad dag och de som har arrangerat har gjort ett otroligt jobb med alla planering och alla förberedelser! Temat var ju "S:t Göran och draken" och vår slinga var en upplevelseslinga med massor av skådespelare som överraskade scouterna efter vägen. Vår kontroll flöt på riktigt bra och vi hade jättetrevligt med alla kontrollkompisar (vi var drygt tio på vår kontroll). Från klockan nio på morgonen till fyra på eftermiddagen kollade vi vad scouterna kunde om får =) Orkade inte laga nån mat när vi kom hem, så vi åkte ner till Ankan och åt pasta istället.

På söndagen åkte vi ut till pappa för att fira hans födelsedag (han fyllde i torsdags) tillsammans med syrran och barnen och farmor. Fick äntligen känna min systerdotter sparka i magen. Underbar känsla =) Längtar tills hon kommer!

Idag har det varit Kanelbullens Dag. Kollegan köpte med till jobbet, så jag har knappt ätit annat än bullar idag. Men jag klagar inte ;) Imorgon är det en lång dag som avslutas med Introduktionsutbildning.
Den här veckan börjar både "Desperate Housewives" (där Vanessa Williams tydligen dyker upp - kan bli kul) och "Grey's Anatomy". Nice =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att du fick känna, mer kommer! :-P



Jaa äntligen börjar "desperate" och "den grå", som jag längtat! :-)

2010-10-05 @ 08:32:02
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0