Espresso House var ett faktum

Hm... det här med studierna går inte som jag tänkt mig. Två saker ställer till det för mig: jobbet (där jag har massor att göra utanför arbetstid) och nacken (den är inte rolig just nu). Känns skittråkigt eftersom den här kursen verkar bra, men jag får väl skjuta på det...  Vi får se. Kanske är det bara att gilla läget och inse att man inte kommer längre i livet?

I fredags var jag på fortbildning med jobbet (är ju vanligtvis ledig fredagar). Bra dag som gav mycket - inte minst från andra kollegor. Vi höll till på Scandic Klarälven, som är ett alldeles utmärkt konferensställe. Som vanligt så trycker de i en massor av mat och fika (nej, man har inget val...). Var helt slut i både kroppen och huvudet, så vi hängde bara framför TVn på kvällen.

Lördagen försökte jag mig på att få ordning på lite studier, men alla jobbgrejer snurrar så i huvudet och nacken håller inte för att sitta med böcker just nu. Behövde göra lite ärenden på stan, men där sprang vi på vänner så Espresso House var ett faktum =)
På kvällen åkte vi till Väse och firade min kusin som fyllt moppe i veckan. Mycket trevligt med massor av mat, tårta och härligt sällskap.

Idag har vi bara handlat. Jag är lite som en zombie för jag sover så dåligt. Svårt att få ordning på huvudet och då blir det inte så mycket vettigt gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0