Jag älskar Carina Berg

Carina Berg är tillbaka med "Berg flyttar in". I like =) Jag gillar Carina Berg. Nu. Inte förr. Vet inte varför, men jag hade svårt för henne förut. Eller det är nog snarare så att hon har gått mig förbi på nåt sätt. Men det var innan "Berg flyttar in". Nu älskar jag Carina Berg. Hon kan få människor att bjuda på sig själva och gör intervjuer till samtal. Ikväll är hon hos Gunde Svan och blir lite svettig på överläppen när hon får inbjudan till Vansbrosimmet. Mänskligt.



Favorit i repris

Sambon är i GBG på jobb och jag försöker komma igång med lite plugg. Nu ska det skrivas essäer och lämnas in tentor. Väldigt ovant. Tog en sväng i spåret först och nu har jag ap-ont i höger knä :/ Men jag går nog över snart. Ska till kiropraktorn snart, så jag ska fråga honom om han vet varför. Har han koll på skelettet i ryggen så kanske han kan klura på ett knä också. Annars får jag ta en vända till sjukgymnast eller nåt.

Imorgon är det jobb hela dagen och sedan ska jag iväg till Kr-hamn på möte. Mycket möten där just nu, men det är trevligt.

Just nu väntar Sverige på Värmlands röster. Ser ut att bli tufft med egen majoritet för Alliansen. Det här kan gå hur som helst. Inte bara rösträkningen...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gillar oxå Carina Berg :)

2010-09-23 @ 10:36:22
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Micke

Den där videon är för jävla kul :D

2010-09-27 @ 18:22:30
Postat av: Anna

Haha denna e ju underbar ^^

2010-10-05 @ 14:07:34
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0