Inget fancy

Tog "the easy way out" med en lösenordsskyddad sida till församlingens hemsida - en blogg med lösenord. Får funka så länge! Är fortfarande brutalt fast på menyerna jag försöker göra om i Dreamweaver, men det får vänta.

Sitter just nu och gör backup på min dator, för nu är det en ny HP på väg. Inget fancy, men förhoppningsvis nåt som funkar hundra gånger bättre än min Dell. Sköter ju ett par hemsidor och använder min egen dator en hel del i jobbet, så det måste fungera ordentligt. Ska ju dessutom försöka plugga lite till i höst och då är det också skönt om det är felfritt på tekniksidan.

Nu är bibliotekskortet uthämtat och en bok på litteraturlistan reserverad. Alltid nåt. Tänkte rösta när jag ändå var på Bibblan, men hade förstås glömt röstkortet. Det blir alltså en vända till dit i veckan. Eller till Bergvik. Eller till CSK. Eller nåt av alla andra ställen man kan rösta på. Ska genast lägga röstkortet i väskan!

Var och repade med Tonika ikväll. Märks direkt när man inte använt rösten på ett tag... Borde åka ut till kyrkan och sitta lite vid pianot. Minns knappt när jag gjorde det sist! Säkert nåt år sen jag ens tog i ett piano :/





Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för fel på datorn? Jag är inresserad av att köpa den, har inte så stora krav jag.

2010-09-15 @ 19:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0