Lite extra nyfiken

Styrelsemöte i Väse i går. Lång föredragningslista, men relativt effektiv styrelse. Nyinvigningen av Missionskyrkan i Väse närmar sig med stormsteg och det är en del kvar att göra. Önskar att jag kunde hjälpa till mer, bara... Det finns faktiskt en grej som jag är lite extra nyfiken på hur det blir - en grej som är ritad och tillverkad av medlemmar. Lovar att visa när det är klart ;)

Jag har också lyckats tappa bort mitt körkort. Fattar inte hur det har gått till. Brukar ha det tillsammans med mobilen eftersom jag alltid måste ha det med när jag jobbar, men nu hittar jag varken mobilväskan eller lappen. Får förlustanmäla och skaffa nytt (enkelt på korkortsportalen.se). Ska ringa polisen först och höra om någon har hittat det. Känner att jag börjar bli virrig - hoppas det är stressrelaterat...

Läser om att "Ladies Night" har blivit anmäld till DO. Att folk orkar...

Bokat tid hos kiropraktorn på fredag. Hoppas, hoppas han kan trixa till min nacke o rygg lite. Han är två meter lång och duktig, så det blir nog bra.


Kolla vad jag hittade utanför garaget där min övningsbil står:


Sööööta

Kommentarer
Postat av: Gisela

Coolt hundarna matchade varandra :-)

Trevlig blogg - hittade hit från bloggfamiljen.

2010-09-30 @ 22:13:49
Postat av: Jennie

Vilka sööta små rackare!! :)

2010-10-03 @ 10:35:01
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0