Uttröttade

Jihde är brutal ikvällens Idol och går hårt åt både Håkan Hellström och Patric Ekwall. Helt okej med mig. Nåt som inte är helt okej är mitt knä. Skitont :/ Jag går som en skadeskjuten anka just nu. Så nu får spåret vänta ett tag - måste ju orka gå lite på lördag när det är Trampen i Kr-hamn.

Ser ut att kunna bli okej väder i alla fall:



Förlustanmälde körkortet idag, så nu väntar jag på nya grundhandlingar. Det kommer säkert dyka upp igen nån vecka efter att jag fått det nya... Jag kan bara inte fatta var det är! Hur tidigt kan senildemens visa sig? Eller är det så att mina två hjärnceller, som annars alltid har fullt upp med att jaga varandra, har somnat uttröttade i ett hörn (ja, min skalle är lite kantig)?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas knäet blir bra snart och att hjärncellerna speedar på lite o gör det dom ska ;-)

kram på dej!! <3

2010-09-30 @ 22:33:42
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0