Vilken brud!

Idol är tillbaka i rutan och världsordningen är återställd. Deltagarna var varit oförskämt bra i början. Nästan så att det känns lite konstigt... Men sen blandades det upp med det vanliga gardet.
Jag tror stenhårt på Malin Brännlund. Vilken brud! Bara att stämma om gitarren till ett ackord och sen lira efter det är ju skitvasst. Låten var kul och hon var verkligen super =)
Gillade han den lille killen i rutig skjorta också. Anton hette han, tror jag.



Har suttit med Dreamweaver och försökt sno ihop en lite smartare version av vasemissionskyrka.se, men jag blir inte klok på nåt! Fick till et dropdown-meny som jag gillade, men när jag provkörde den i skarpt läge såg den helt mupp ut plus att jag inte kunde lura ut hur jag skulle flytta alltihop till mitten. Provade alla koder jag kunde komma på. Inget. Nothing. Nada.

Snyggade till tiden på 3 km med en minut idag =) Får bli lite kortare rundor i veckan och så satsar vi på 7,5 på helgerna. Man får inte gå ut för hårt ;)


Här är hon med - Malin. Och Bagge - kungen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mmm det ska bli kul o höra mer av hon Malin. Bagge är alltid kul :-D

2010-09-08 @ 17:08:35
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0