Bågar

Spåret har äntligen torkat upp, så nu kan jag ta mina små joggingrundor där :) Sprang en sväng igår kväll och orkade lite mer än förra gången - känns bra! Så skönt att springa i skogen nu när det äntligen är vår på riktigt. Det fina ljuset och alla dofter gör att man blir glad! En liten näbbmus höll på att springa ikull mig, men djur är ju trevligt, så det fick passera.

Satt en god stund i solen på balkongen igår också. Helt vansinnigt varmt var det ett tag! Hann med att olja balkongmöblerna och plantera lite blommor. Ser fram emot att försöka ha lite kryddor på balkongen i sommar. En av mina jobbarkompisar är duktig på växter så hon ska få tipsa mig om vad som är lättskött.


En liten hörna och en balkonglåda


Saknade min motorcykel grymt idag - blev förbiåkt av ett par stycken på väg till bussen i eftermiddag :( Dessutom står både kollegans och jobbets bågar utanför dörren varje morgon jag kommer till jobbet. Vi planerar att åka en sväng med några kompisar en helg i slutet av maj, så jag får jobba på att fixa hoj tills dess!

Slänger in en suddig bild på mitt hittills enda påskpynt också.


Bra början

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0