Maria Montazami-färg

Ingenting händer...

Nä, det är bara samma, samma. Jobb och styrelsemöte igår. Var hemma redan vid halv tio-tiden och då hann vi med fika, så det var nog nåt sorts rekord i effektivitet. Slappade ensam i soffan framför TVn eftersom sambon var i Skövde med jobbet. Messade lite med syster som var på sjukhuset med lillstrumpan som hade feber. Nu är de hemma igen och det verkar som allt är som vanligt. Skönt :)
Glömde bort "Pluras kök" igår (min hjärna har tagit en paus från verkligheten denna vecka...), så nu måste jag hålla utkik efter reprisen. Min favvosångerska Jill var med, så det måste jag se!

Fick nytt smink från ELF igår också. Enda nackdelen med att beställa från dem är att det kan vara lite svårt att se färger. Beställde ett läppstift som visade sig vara jätteljust (typ Maria Montazami-färg) och det var inte riktigt min grej. Vet inte hur jag tänkte där... Får väl ligga och skräpa i sminklådan ett tag eller så får jag skicka det till Hollywood. I övrigt kom det ett par lipgloss och en concealer.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hur är ELF's smink egentligen? Har funderat på att köpa, men tycker det är lite krångligt att det är i england.

2011-04-15 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0