Farligt söta

Påskhelgen har verkligen varit perfekt! Vackert väder och massor av mat och godis. Nu gäller det att komma tillbaka till vardagen igen. Har lyckats hålla igång joggandet även under helgen, fast igår gick det faktiskt lite tungt.  Fixade till våra cyklar också, så nu är det bara att börja cykla till jobbet - premiär imorgon. Hoppas inte regnet som börjat håller i sig för länge, bara.


Ägg till barnen

Har kickat igång en ny AM-kurs på jobbet idag. Finfina 15-åringar som ska hänga med mig i två dagar till :) Det är nästan bara teori på jobbet denna vecka, men idag hann jag åka lite övningsbil också.

Vet inte om jag nämnt det, men en av mina kollegor fick Goldenvalpar för fyra veckor sedan. Ni måste gå in på Guldstrimmans Kennel och kika på dem. Farligt söta är de! Vi måste försöka komma iväg och titta på dem live innan de blir för stora. Kanske till helgen.


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Anna!

Ja farligt söta är de verkligen! Ni är så välkomna så!

2011-04-27 @ 20:24:55
URL: http://www.guldstrimmans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0