Massor med tur

Har precis varit ute och gått en ordentlig promenad. Det var riktigt skönt, trots att det är ganska kallt. Vädret är ju så vackert!


Vackert och kallt

Tog en promenad igår också, men en lite kortare för ryggen var riktigt mosad efter fredagens bowling... Visste ju redan innan att min nacke/rygg inte grejar att bowla - jag får jätteont dagen efter - men ibland måste man offra sig lite för nöjets skull. Det är bara att hacka i sig ett par dåliga dagar efteråt. Bowlingen i sig gick däremot skitbra! Har nog aldrig varit så vass som i fredags. Massor med tur den dagen, alltså ;)


Mycket nöjd med val av skor...

Innan bowlingen var jag på ett väldigt intressant möte hos Unionen. De har "Karriärscoacher" man kan snacka med om man vill. Kändes lite luddigt, men tänkte att jag ger det en chans och det var tur att jag gjorde. Det var väldigt skönt att få en liten självförtroendeboost och kanske en liten knuff i rätt riktining. Ett kvitto på att man tänker rätt och faktiskt har potential att göra det man vill. Sen vet man aldrig om det blir som man tänkt, men det var ett bra möte som fick mig att tro lite mer på mina kunskaper! Det kanske kan bli nåt av mig i alla fall ;)

Läste i kvällstidningarna att SVT skulle skärpa upp Melodifestivalen. Märkte inte så mycket av det igår... Höjdpunkten var väl Christer Sjögren ;) Fast jag gillade Beatlesinspirerade "Oh my God" lite grann i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du rockar Anna! Du har potential så det räcker för många!

2011-02-16 @ 20:00:27
Postat av: Anna

Tack, finaste Elin =)

2011-02-16 @ 21:32:50
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0