Snobb

Jag är lite av en nagellackssnobb... Är noga med att ett lack ska hålla länge, torka snabbt och vara lätt att använda. Mina favoriter har varit Sally Hansen och Make Up Store. För ett tag sen läste jag nånstans att H&Ms nagellack inte ska vara så himla dåligt, så jag tänkte att det kanske man ska testa.
Måste säga att jag blev positivt överraskad. Inte så att det håller längre än andra nagellack, men det är heller inte sämre än t ex Make Up Stores. Skillnaden i pris är dock en dryg hundring. Så för 39,90 så är H&Ms nagellack helt klart prisvärt. Det gäller bara att ha ett överlack, men så är det ju med alla lack.


Prisvärt

Har precis kommit hem från Claratappen, där jag lämnat plasma, och en kort, kort shoppingtur. Sa till mamma i onsdags att jag måste skärpa mig och köpa mer färgglada kläder. Jag är mycket för svart och vitt... Så vad köpte jag idag? Jo, svarta leggings och vit top. Bra jobbat. Dessutom köpte jag en grå poncho härom dagen. Kanske får ta med mig nån som kan styra upp det här nästa gång jag köper kläder...


Kommentarer
Postat av: skaparstigen

Du får hänga med till Gengåvan nångång i stället. Där finns det fullt av färgglada retrokläder!



Hälsa syster och gratulera från mig.

2011-02-25 @ 15:06:25
URL: http://skaparstigen.blogspot.com
Postat av: lizette

Hej. Yes det är en krämeyliner. Hoppas den är bra. Har testat en från Face men den blev gammal så snabbt så jag hoppas den här är bättre. Vilket märke hade du?

Ha en mysigkväll :)

Kram Lizette

2011-02-25 @ 16:48:00
URL: http://lizette.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0