Lite ljudproblem

Är i pysseltagen... Gjorde ett kort igår till min lilla kusin som fyllt år och sen lät jag grejerna va framme. Blev två kort till. Ett med mottagare och ett som får ligga och vänta. Alla blev ganska enkla eftersom jag har snöat in på "less is more" just nu. Måste dessutom ge mig ut på shoppingrunda för jag börjar få dåligt med material. Har ju en bra pysselbutik ett kvarter från jobbet, så det är bara att ta sig i kragen och komma iväg.




Var i Väse och sjöng idag. Lite ljudproblem hade vi, men annars gick det bra. Dels är jag typ döv på höger öra (nån inflammation på gång, tror jag), så det var svårt att höra sig själv (märkte av det mest i början av fösta låten) och sen la det "riktiga" ljudet (alltså mikrofon, piano osv) av precis i början. Fick ordning på det tekniska i alla fall och sen var det riktigt skön stämning.

Annars har helgen varit precis lagom. Lyckades få en tid hos frisören i fredags och sen behövde jag lite mamma-tid, så jag köpte med semla från Ejes Konditori i Kristinehamn och åkte till mamma på fika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0