Efterlängtad post

Tror jag har haft en av de mest effektiva jobbdagarna på länge idag. Kunde greja massor framför datorn! Dessvärre gav mitt USB-minne upp till hälften och fick spel när jag skulle fixa över nya/uppdaterade teorilektioner till datorn, så när jag trodde jag var klar fick jag göra om nästan allt. Men det gick fort, så nu hoppas jag att mitt USB håller sig på mattan tills jag har fixat ett nytt.

Åkte med kollegan och kollade EcoDriving-sträckor också - behöver ju ha nåt som fungerar även när det är snö och sen är det bra att uppdatera sig med nya sträckor ibland. Åkte förbi Hanna Larssons Konditori och det är ju så dumt att inte stanna till och köpa kanelbullar där, så det gjorde vi. Lika bra, liksom.


Kanel i bullar i påse...

Fick efterlängtad post idag: nya lurar till mobilen och kläder från Bubbleroom. Nu väntar jag bara på ett samearband och min fina ring från Design Atenga! Den här månaden började tydligen med rejäl shopping ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0