För latmaskar

Jodå, nu är det sommar. Underbart varmt och det är ju hur bra som helst, bortsett från att jag tog ett mycket dåligt beslut när jag valde joggingtur efter jobbet. Det gick obarmhärtigt tungt... MEN jag gjorde det!

Nu vet jag i alla fall vad Tassimo är. Kaffebryggare för latmaskar. Så himla lätt och smidigt att bara lägga i en kapsel och trycka på knappen... Ja, ibland får man fylla på vatten också. Kan va lite jobbigt ;)
Det här är helt klart en keeper i alla fall! Tassimo är min nya kompis :)

Fick en riktig utmaning på jobbet igår, men det löste sig! Det var verkligen en sån där dag när inget flyter och självklart lyckas de dagarna alltid pricka in när vi har kurser och massor av folk att ta hand om. Det är tur att man är skapligt stresstålig. Idag har det varit lite mer som vanligt.

Nu har jag skrivit i "Bra-boken" några dagar och det är kanon (tack Pia för tipset). Ett skönt sätt att få ordning på tankarna! Måste dock skaffa en riktig bok, för just nu är Bra-boken några sidor i min kalender + en post-it lapp. Ibland är Bra-boken bloggen. Som idag:

Bra
- Jag fick till bra lösningar på jobbet
- Jag tog en joggingtur, trots att jag nästan struntade i det
- Jag har äntligen fotat till Traderaannonserna

Tack
- För värmen :)
- För att jag får komp till helgens sånger
- För att värken i min käke äntligen börjar ge med sig lite

Hjälp
- Hjälp mig att få lite extra energi fram till semestern
- Hjälp mig att komma på vad jag ska ha på mig på söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0