Inte komplett utan pyjamas

Idag har vi tryckt i oss semlor på jobbet igen. Lagom till fettisdagen har vi testat oss igenom fem olika caféers semlor och kommit fram till en vinnare: Café Råtorp. Självklart äter man vinnarsemlorna på själva fettisdagen!


Poängtavla eller nåt

Har ätit så mycket semlor i år, så jag borde rulla fram... Förutom de på jobbet har jag lyckats hinna med en eller ett par från Ejes i Kristinehamn. Kanske får vara bra nu.

Klev av bussen hos syster på väg hem. Ibland behöver man lite systertid :) Hade med mig pyjamas till Lillstrumpan också. En bebis är inte komplett utan pyjamas med giraffmönster... Kollegan skulle dessutom ut och köpa nåt till sin nya systerson, så jag tog rygg på honom till H&M.


Suddig kollega

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg en bild på bebisen med nåt giraffit med. gissade att det var från dig

2011-03-10 @ 20:12:20
Postat av: Pia

Tur att det finns bildbevis, skulle aldrig trott honom annars...

2011-03-13 @ 22:55:51
URL: http://guldstrimmans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0