Norska övningsbilar

Äntligen hemma :) Det är kul att va borta och jobba ibland och få lite nya utmaningar, men visst är det skönt att komma hem igen! Övningsbilen var überskitig efter tre dagar på vårvägarna, så jag fick köra en ordentlig tvätt när jag kom till Karlstad igen. Det är prov som gäller imorgon och det är ju inte så kul att ta med sig majoiteten av Eda Kommuns lera till Trafikverket.

I Charlottenberg kryllar det av övningsbilar. Norska övningsbilar. Japp, trafikskolorna lägger sina landsvägslektioner till Charlottenberg och tillbaka. Övningskörning - shopping och mat i Sverige - övningskörning tillbaka. Kongsvinger, Lillehammer och Oslo har jag sett representerade denna vecka.


Kollegorna


Nya gardinerna till köket hade kommit, så jag hämtade upp dem innan jag åkte hem. Blev mycket ljusare i köket och känns riktigt vårigt med blommiga gardiner och vita engelska pelargoner. Fick ingen bra bild ikväll - får återkomma med det... Eller så får man komma och titta live. Det finns kaffe :)


Apple har plockat bort appen, by the way. Något annat hade inte varit acceptabelt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen hem igen ;-)

Ja kommer gärna förbi o tittar live nån dag, lite kaffe slinker nog oxå ner :-)

2011-03-23 @ 21:46:37
Postat av: Jennie

Välkommen hem igen ;-)

Jag kommer gärna förbi o kikar på gardinerna live nån dag, lite kaffe slinker nog oxå ner :-)

2011-03-23 @ 21:50:06
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

super snygg header =D

2011-03-23 @ 22:12:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anna

Josäfin: Tack så mycket :)



Syster: Du är alltid välkommen!

2011-03-23 @ 22:35:41
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cecilia

jag hoppas på att det kommer bilder för det verkar inte som vi kommer till värmland på ett tag tyvärr.. Hade varit kul att ses framöver dock.. det är ju ett tag sedan. I maj blir det 5 år sedan du var i Koppom :) tiden går fort. Men ni är välkomna hit när vi har flyttat :)

Fick den nyaste skivan idag förresten, har dock inte lyssnat så mycket på den än men det lär väl hinnas med det oxå. kram

2011-03-24 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0