Perfekt

Måste bara meddela att helgen har varit perfekt! Dock har den gått så fort att jag knappt hunnit med. På lördagen var det Barnens Dag på stan och har man inga egna kids så får man se till att låna eller på annat sätt fixa ett legitimt sätt att leka runt på torget. Tog med mig syster och hennes yngel. Träffade kuliga trollkarlar och Sopan. Åt på McDonalds och kollade dansuppvisning. Vädret var så bra det kan bli, så dagen blev jättebra :) Lillstrumpan var en liten ängel hela tiden och killarna hade nog inte tråkigt många minuter (kanske lite när syster och jag fastnade på Bodyshop...).


Kul figurer

Söndagen bjöd ju också på rena sommarvädret så sambon och jag köpte engångsgrill och åkte till Skutberget för att käka lunch. En riktigt kass engångsgrill som knappt ville brinna (nästa gång blir det riktiga vedträn), men det krävs ju å andra sidan inte så mycket för korv med bröd. På kvällen kom vår nya granne (tillika gammal polare till sambon) upp på ett glas rött och Mästarnas Mästare. På det hela taget en helg att vara mycket nöjd med.

Idag har jag varit hos kotknackaren, så jag är lite mosig nu. Ska krypa ihop i soffan med lite té tror jag. Känner av lite pollen också (märktes i halsen på repet med kören igår), så det spelar säkert in lite. Brukar inte ha så ont av det, men det sägs att det är mycket nu.

Har vunnit ett presentkort på nagelgiganten.com också, så jag måste klicka hem lite grejer. Perfekt vinst för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0