Påhittiga frågor

Zebrabilen har förföljt mig idag. Jag tror att den vill att jag ska ha den... Volvos C30 "lackad" i zebramönster. Cool. Skulle passa som övningsbil - sticker ju onekligen ut lite. Men jag har ju min gubbgrå Saab 93. Den med drag . Inte i.



Sista teorilektionen för ett tag. Nästan lite trist, för jag gillar det. Den här gruppen har haft väääldigt påhittiga frågor. Såpass påhittiga att jag fick plocka fram författningsboken idag =) Har introduktionskurser närmaste tiden framöver, vilket också är kul, men det är lite tråkigt med sena kvällar.

Älsklingen kom äntligen hem idag (för att vända, känns det som). Det är bra, för det är piss att va hemma själv så länge och så ofta.

Imorgon har vi After Work med jobbet och ALLA ska va med. Helt fantastiskt att vi fått till det så =) Brukar ju bara vara ett par kollegor annars... Ska hinna ha en fixardag innan jag träffar jobbarkompisarna, tänkte jag. Kanske jobba lite med teorin, sy lite (laga kläder), uppdatera hemsidor och plocka undan lite hemma. Är lite sugen på att åka o köpa dom där muggarna också och lite höstblommor till balkongen. Vi får se hur det blir med det. Jag måste sova också. Har inte gjort det så bra den här veckan.

Simon & Thomas på TV. Begagnade avsnitt. Men det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0