Mobilångest

Funderar på att köpa ny mobil. Funderar allvarligt på Nokia. Det bör i mitt fall tyda på grav psykisk kollaps av något slag då jag har varit totalt anti Nokia. Jag är en SonyEricsson-människa in i märg och ben. Lånade en nokia av pappa (som vanligtvis har ett antal av just det märket liggandes) för ett par månader sedan. Använde den i två och en halv timme och höll på att bryta ihop. Gillade inte menyerna... Så varför? Jo, för kalenderns skull. SE:s kalender är helt värdelös jämfört med Nokias. Går inte att jämföra i samma värld!
Funderar på N81:

Pappa blir överlycklig om jag köper Nokia ;) Vi får se... Jag måste nog tänka över det här igen. Tänk om det fanns ett bra kalenderprogram att ladda ner till SE-telefonerna. Skulle göra det direkt. Till och med betala för det ;)

Dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska du svika mig??!! näe ta ett tänk till du -skratt-

2009-02-11 @ 15:28:55
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0