Stora frågor en söndagkväll

Idag hade församlingen årshögtid. Rätt mycket folk i bänkarna och det är alltid kul. Kören sjöng och det är också alltid kul. Det är så himla sköna människor i denna kör!  Har lite dåligt samvete att jag inte kan va med så ofta. Ibland känns det som jag glider in på en räkmacka när det är skarpt läge. Maja gör verkligen ett stort jobb med körledandet =)


Efter gudstjänsten åkte jag till Örebro o hämtade sambon på Marieberg. Alldeles ensam gick han där och väntade bland alla affärer... Vi käkade och kikade lite, men hittade inget speciellt. Det är ju lite byggarbetsplats där, men det som är färdigbyggt är jättesnyggt.

Ikväll har jag uppdateringsrace på "mina" hemsidor. Har bland annat lagt upp nya bilder på www.vasemissionskyrka.se.

Nu klurar vi på hur vi ska göra med den där TV-bänken. Plockade ju isär vår fina tegelstensbänk och ställde dit sideboarden. Nu lutar det åt att plocka ihop det förstnämnda igen... Vi kanske ska sälja sideboarden istället för cd-skåpen? Stora frågor på en söndagkväll. Det kanske får bero till imorgon.

Klockan är nio en söndagkväll och det innebär självklart: Beck på TV4. Vi kollar väl eftersom vi inte har nåt bättre för oss just ikväll. Tror att detta är den första bio jag o sambon var på tillsammans. Arbetsskadade som vi var (är...) såg vi båda den felparkerade bilen i T-korsningen nånstans halvvägs in i filmen. Romantiskt...

Kommentarer
Postat av: Elin

aha.... jag hade missat att det blivit februari nånstans där mellan jobbstress och kräkmage. Nu fattar jag

2009-02-06 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0