Mysfarbror

Nope - blev inget Sälen. Dom bestämde sig för att stanna hela veckan. Så nu har vi en heeeel oplanerad helg - det kan också va ganska skönt. Sambon passar på att va ledig fredagen ändå, så vi får hitta på nåt annat kul. Kanske premiären på "Män som hatar kvinnor". Har sett fram emot den läääänge...

Stora nyheter på jobbet idag. Framtiden blir intressant. Kanske.

Vickan har förlovat sig. Detta är tydligen stort för Sverige. Så stort att Lotta Bromé enligt kvällstidiningar sänder liveradio 5 timmar trots magsjuka och så stort att extrainsatta tv-program invaderar kanalerna. Det är intressant med media... Lite synd att det ska dras så stora växlar på att grabben inte är kunglig. Det var väl inte Silvia när hon träffade kungen heller, om jag fattat rätt?
Kungen var ju lite mysfarbror på hovets inspelade tillkännagivande. Silvia var däremot väldigt stel av det lilla jag såg på nyheterna. Har aldrig fattat det där med brytningen heller. Har hovet inga talpedagoger hon kan träna hos? Det är ju några år sedan hon kom hit, menar jag. Det kanske är en image? Vem vet.

Nya avsnitt av "House" har börjat. Han ska välja nytt team att jobba med. Inte lika kul :/ Men House är fortfarande sig själv (och lite till...), så det kanske inte blir så farligt.

Sen undrar jag också varför bet24 har strumpor i sin tv-reklam. Eller muterade mumintroll, som sambon tror att det är. Nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0