Blondinbella släng dig i väggen...

...idag är jag på gång! Tre blogginlägg på en dag ;)

Nä, allvarligt...
Tog en snabbsväng på stan på förmiddagen idag för att jag "bara skulle köpa en tunika". Det blev två. Kan inte visa dom, för dom är nerpackade. I morgon åker vi till Sthlm i några dagar (Pluto är hemma o vaktar lägenheten). Bokat tågbiljetter hem, men tänkte försöka köpa på Tradera till resan dit. Dom går ut sex timmar innan avgång, så vi får gå upp mitt i natten o lägga bud (lite för lurigt att lägga maxbud och inte ha en aning...). I värsta fall får vi ta bussen. GoByBus (fd Säfflebussen) så det är i så fall med livet som insats... Om inte min kollega kör förstås, för han är lugnast i världen =) Ja, ja. Är nog inga problem att få biljetter.

I eftermiddag var vi hos mamma och grillade tillsammans med en vän till henne och syrran med kids. Jättetrevligt o gott. Gör inget annat än äter, känns det som, och semesterkilona bara flyger på mig som projektiler. Men det gör inget =) Det tar vi tag i sen. Åt en hemmagjord potatissallad som var jättegod. Till och med sambon, som inte gillar potatissallad i vanliga fall, tyckte den var god! Det är bra betyg ;)
Syrrans yngsta har fått nån konstig hang up på magar. Han vill gärna gosa med folks magar. Eller bara sitta med handen på nåns mage. Idag var det min mage. Visst ser han gosig ut?


Magmannen (trodde aldrig att jag skulle blogga min egen mage...)

Just nu går det en reklam på TV4 (tror jag) för nån fars som spelas i Mariebergsskogen i Karlstad. Är inte så förtjust i fars, men reklamen är rätt kul. Alla kommer väl ihåg Göran Gillinger från... Ja, vad då?




"Haveriet"... Haha! Rätt kul, faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Min vän" blev glad över betyget om potatis salladen!!

Hoppas nu att tågbiljetterna blir billiga och att ni får trevliga dagar i Stockholm!

Kram! Mamma

2009-07-20 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0