Smycken och övningsbilar

Idag blev det aktivitet efter väderlek, kan man säga. IKEA och Bergvik. Köpte en liten lampa till byrån i hallen och gardiner till vardagsrummet (ska bli spännande att se hur det blir...). Kom även på att jag måste plocka fram en kudde till till soffan. Den ultimate engelsmannen Simon ("...och Thomas") säger att man ska ojämnt antal kuddar i soffan, men aldrig bara en. Det är mycket att tänka på i livet...
Såg övningsbilar när vi åkte till Bergvik. Känner ingen som helst längtan, dock. Två veckor kvar av semestern =)

Idag kom smyckena jag beställt från Linas Smycken. Två "brickor" med mitt och sambons namn i punktskift. Jättefina! Valde punktskrift för att jag tyckte det var lite kul och annorlunda. Kommer ihåg när jag var liten och satt och kände på dom där små punkterna på ljudböckerna min farfar lyssnade på (han var blind), så punktskriften blir betydelsefull på det sättet också.



Lina gör jättemycket fina smycken med stansad text (namn, enstaka ord, osv) och man kan välja nästan hur man vill. Hon gör både i sterling silver och silverpläterat (jag valde silver). Fick nys om sidan via min syster som har två brickor med barnens namn (de finns med på Linas sida).

Kommentarer
Postat av: alex

vad fina! jag funderar också på att beställa ett precis sånt där halsband, fast med text.

hur lång leveranstid var det? :)

2009-09-12 @ 20:19:50
URL: http://alexandraekstrand.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0