Inte sjunger han bra, inte.

Idag har vi haft scrapdag =) Jag, Emma, Elin och Maja intog kyrkan med alla våra grejer. Bredde ut oss i ungdomslokalen och pysslade fingrarna av oss. Kul att träffas och byta idéer och låna varandras saker. Dessutom är det väldigt goa brudar att umgås med. Emma hade med sin lilla tös och hon var så snäll hela dagen!

     
Ett par kort gjorda idag

Innan jag åkte till Väse skjutsade jag sambon till Hammarö Golfklubb där han spelat tävling idag. En tävling som han vann =) Bra priser eftersom Quality Hotel sponsrade, så det blev ett presentkort på en hotellnatt.



Ikväll har jag äntligen fått ordning på vår trådlösa skrivare som fick spunk i samband med att min dator valde att lägga av. Men datahacker som man är fixar man det lätt ;)

Rybak på Allsången ikväll. Inte sjunger han bra, inte. Däremot är han grym på att spela fiol. Röjer rätt bra på scen också, så han tar väl igen en del på det. Han är förresten inte norsk från början, utan rysk. Rybakov, kanske?

Viktorias födelsedag flimrar förbi på TV. Gaphalsen Lena PH öppnar tillsammans med Orup. PH har jag alltid haft lite svårt för. Orup är kanonbra när han skriver. När han sjunger? Nja... Måns (mer känd som "MumsMums bland de yngre tjejerna) Zelmerlöv kör akustisk "Hope and Glory". Kul att han inte bara kör sin megahit rakt av utan gör en annan version. Tycker det är lite synd att artisterna envisas med att bara köra eget material på såna här gig. Roligare om dom gör nån klassiker eller annan kul cover. Kanske kommer...
Äntligen får hon ha med grabben också, sessan. Det är väl trevligt? Klart man vill ha med sig pojkvännen på sin födelsedag. En del av dom där kungliga "reglerna" känns lite väl strikta och ibland även lite, lite löjliga. Grattis, i alla fall, Viktoria.

Angie: Nagellacket är från Depend och färgen är nr. 158.

Kommentarer
Postat av: Elin

o vilka fina kort!!! nu blir jag sugen!

2009-07-16 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0