Bert, Jill, Obama, Dolly och Bagge

Det blev en heldag i Hällefors med strålande sol!
Vi åt lunch tillsammans med mamma och sambons föräldrar på Bredsjö Herrgård.



Buffé med bland annat underbart god lax och kladdkaka med vit chokladmousse till efterrätt =) Sen åkte vi hem till svärföräldrarna och drack kaffe med rabarberpaj i trädgården. Gjorde ett kort till födelsedagsbarnet med en liten lottficka i:

     

Har lagt ut lite fler auktioner på Tradera ikväll. Bland annat på min gamla telefon. Får se om nån vill ha den... Jag är i alla fall supernöjd med min nya och den har inte gått i golvet en enda gång än *stolt*! Jag ska va såååå försiktig med min nya vän ;)

Veckan som kommer är en kort jobbvecka och det är verkligen skönt. Jag känner mig så himla slutkörd. Våren har varit ganska jobbig. Längtar nästan ihjäl mig till semestern... Ska ha introduktionskurs på tisdag (för de som ska övningsköra privat) och det ska bli kul - har inte haft det på länge. Vi är några stycken som turas om och sist jag skulle ha intro blev jag ju sjuk :/

Jag har kommit på en önskemiddag (jag kommer på såna ibland): Bert Karlsson, Barack Obama, Jill Johnsson, Anders Bagge och Dolly Parton. Tänk er vilket samtal! Skulle vilja träffa alla dom. Jill är ju min favoritartist alla kategorier. Dolly Parton verkar ha en skön personlighet och startade från ingenstans - en riktig affärskvinna med riktig talang för musik. Bert är Bert - brutal, men intressant ("Ni kan säga vad ni vill, det är ändå jag som bestämmer"). Anders Bagge måste va det snällaste och mest empatiska som går i ett par skor. Dessutom grym på sitt jobb. Obama är redan historisk och vem vill inte träffa killen som ska göra USA normalt. Eller normalare... Snacka om att ha en utmaning på jobbet.

Vad säger ni? Nästa vecka på Harry's?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0