En blommig?

Det är ju nästan sommar! Idag var vi en kort-kort sväng på stan. Skulle ha tag i sommarskor, men hittade inga jag verkligen ville ha. Plockade fram och kollade på de som legat i garderoben och insåg att förra sommaren slet ganska bra på skorna...
Vi köpte med oss fikabröd och glass hem och fikade på balkongen. Såååå skönt!

På eftermiddagen åkte jag till Väse och planerade lite för församlingens 150-års jubileum. Det är lite att pyssla med...
Läs mer om församlingen här. Vi kommer att finnas på Väse Mârten den 21 maj - kom och hälsa på oss! Just Väse Mârten är ju ingen stor tillställning längre. Går man över det på en kvart har man varit noggrann, om jag säger så. MEN det är mysigt och man träffar ofta en massa folk som man kanske inte sett på ett tag.
Var i Väse igår också. Valborgsmässofirandet var som vanligt succé och fyrverkeriet längre och större än någonsin. Vädret  var dessutom med oss. Strålande sol hela dagen och ganska varmt på kvällen.

Min mobil har fått psykbryt. Startar om sig när den känner för det och jag tycker att den blir lite varm när jag laddar den. Dags för en ny, uppenbarligen *wiieee*. Har hittat en blommig. Det vore kanske nåt... Jag gick ju vilse lite i mobil-snåren när jag köpte G900, men den är såld (utan jätteförlust) och jag har tagit mitt förnuft tillfånga och börjat planera för en walkman-telefon igen. Har även slagit Nokia ur tankarna. Är inte mogen för ett märkesbyte än, så det blir W-telefon och gammal hederlig Filofax ännu en tid framöver (trots att pappa innerligt hoppades på att jag var på väg åt "rätt håll"...). Det är något som får mina ögon att glittra när jag får packa upp en ny mobil. Jag tror att det är genetiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0