Fåtölj på hjul...

Idag är det fredag. Jag är ledig och får därmed sova ut ordentligt på morgonen. Får, men kan inte. Vaknade när sambon skulle till jobbet och kunde inte somna om. Klev istället upp och satte mig framför datorn för att fixa lite inför Väsemârten och göra det sista på introduktionskursen jag ska ha på tisdag. Det var ganska skönt att få en del gjort.
Knallade ner till stan för att möte sambon på lunch och hämta bilen som han tog till jobbet. Köpte present till syrran och var livrädd att jag skulle möta henne nånstans eftersom presenten är lite större och inte gick att gömma nåt vidare (nu är hon nyfiken...).

I eftermiddag har jag varit i kyrkan och planerat för Club Enters framtid bland annat. I höst kör vi hårt med nytt program och längre kvällar. Alla från åk 7 är välkomna och vi kommer göra massor med kul grejer. På Väsemârten på torsdag kommer grabbarna visa upp sin fåtölj på hjul. Ska bli intressant. Man kommer till och med kunna provköra =) Konfirmanderna var också i kyrkan ikväll för att bli fotade. Tog nästan lika lång tid för dom att fixa sig innan som att fota dom allihop. Men fina blev dom!

Kvällen här hemma blir med all säkerhet lugn framför TV:n. Så ska det låta, misstänker jag, och jag ska ta ALLA intron...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nyfiken?! Joo tack.. Tur att morrondagen snart är här :-)

2009-05-15 @ 22:32:03
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0