Värsta apoteket

Nu börjar jag komma tillbaka på banan igen. Har jobbat idag (men onsdagar är halv dag, så det var lite mjukstart) och det har gått skapligt. Mår lite illa av medicinen och känner mig hängig, men det kan jag stå ut med. Känner fortfarande lite runt ögonen, dock, men går och intalar mig att det är sviterna från igår eftersom huden är så tunn där.
Ringde vårdcentralen idag och fick faktiskt en tid på fredag. Hade fått komma imorgon om jag ville, men jag vill helst jobba och på fredag är jag ledig. Ska passa på att hänga med mamma lite då också. Det var längesen...

Var till apoteket och rådfrågade lite om medicinen jag fått, samt köpte mer... Känner mig som värsta apoteket nu. Måste försöka få lite ordning här hemma också. Det är lite rörigt och det behövs dammsugas lite :/ 

Ska lägga ut lite grejer på Tradera ikväll - måste dra in lite pengar för att finansiera alla sjukhusutlägg ;) Brände 500 spänn igår på akutbesök och mediciner... Det är dyrare än vad man tror att bli sjuk. Plus att jag inte kunnat jobba. Dessutom har min telefon fått ytterligare frispel och har lagt av helt två gånger idag. Irriterande... Godissugen är jag också.
Ska slötitta lite på TV och göra te och mackor.

Måste förresten tipsa om ett mysigt ridlekis som min kollega Dan och hans sambo Pia har i Tolita, Kil. Där kan barn lära sig rida och umgås med små snälla ponnyer. Dan och Pia är jättemysiga och deras gård och djur är superfina. Kolla in deras sajt här: Tolita Gård

Kommentarer
Postat av: Pia (o Dan som ligger och snarkar)

Tack snälla för fin reklam, sån`t gillar vi!!

Så klart att ni ska komma o rida, det finns nog en till dig med om du vill

2009-05-06 @ 23:16:56
URL: http://www.tolitagard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0