E-ämnen

När vi var på "Bröllopsfotografen" för några dagar sedan fick jag nåt ryck vid kassan och impulsköpte popcornkrydda. Kostade bara 20 spänn, men det var väl inte den vassaste investeringen jag gjort, kanske. Tänkte att "det kan väl vara kul att testa" och köpte smörsmak. Sammanfattning av smakupplevelsen: Nej.
Kanske kommer jag nu också få spö av en av mina kompisar, för det här innehåller garanterat E-ämnen och annat skräp ;)


Nej

Idag köpte jag i alla fall nåt nyttigt - åtminstone i jämförelse med "smöret" ;)



Säsongens första julmust =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Nej den kryddan var garanterat inte hälsosam. Men, men... man kan inte lyckas jämt.

2009-11-13 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0