Stabilt

Skulle åka o köpa mjölk efter jobbet. Inte bara mjölk, men mjölk var viktigast. Glömde mjölken, men handlade allt annat jag skrivit upp. Underbart. Känns stabilt...

Har haft näst sista teorilektionen för detta år ikväll. På torsdag är absolut sista o sen ska jag inte jobba kväll förrän i januari, hoppas jag. Teoriplanering imorgon kväll, förstås, men det hoppas jag också lugnar ner sig sen.
Jag är så trött! Tiden fram till jul och ledigt MÅSTE gå fort nu! Vi ska dessutom vara hos syster på julafton för första gången och det ska bli så mysigt!

Det har spökat i vårt diskställ ett tag. Saker låter och flyttar på sig och så. Nu har jag listat ut varför:



Absolut-glasen som skymtar kommer från Lilla Glasboden i Fredriksberg. Har man vägarna förbi där ska man absolut åka in o kika!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi.. dags att köpa nytt diskställ kanske.. eller ta fram verktygslådan kanske :-)



ja hoppas ledigheten kommer snart så du får vila.

Kram

2009-11-16 @ 23:36:15
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag är också skittrött. Längtar till helg redan på måndag.

2009-11-18 @ 08:21:24
Postat av: Elin

Ja jag är också skittrött. Längtar till helg redan på måndag.

2009-11-18 @ 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0