Ljuva änglar

Klickade hem lite nya mönstrade papper och smågrejor från Scraplyckan för några dagar sedan. Köpte även ett par ProMarkers, men jag vet inte hur jag tänkte med färgerna... Köpte ganska lika dom jag redan har. Kortslutning i dom få hjärnceller som lever...
Gick även förbi min favvobutik Ljuva Änglar härom dagen. Den ligger alldeles perfekt ett par kvarter från jobbet. Fick med mig ett par pappersark därifrån också! Det är världens mysigaste butik och man får massor av inspiration av att gå där. Eva, som driver butiken, är alltid så trevlig och delar gärna med sig av tips. Nu måste jag komma igång med julkorten. Ska träffa några kompisar i kyrkan imorgon och pyssla lite - ska försöka sparka igång julkänslan då.

Nu är det snart, snart helg och det ska bli så skönt! Har inga större planer, vad jag kan minnas och det är bra för nästan alla andra helger innan jul är det något på gång. Ska försöka ta det lite lugnt och vila, för jag kände av lite av den där yrseln igår och det är nog ett tecken på att man ska stressa ner lite. En av kollegorna köpte pepparkakor till jobbet idag, så nu är jag i alla fall snäll =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du glömmer väl inte bort mamsen?! ;-)

2009-11-19 @ 22:45:13
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0