Cliffhanger

Måndagen är gjord och jag har försökt att tänka positivt... Har haft två prov hos VV som båda gick bra, så två nöjda tjejer gick hem med körkort idag =) Trots att man har gjort det här ett tag och sett ett antal glada ansikten är det fortfarande lika roligt! Har dessutom fått beröm av ett par personer idag och det var kul. Behövde lite boost.

I morgon dimper en kul grej ner i min brevlåda. Eller ja - inte i brevlådan direkt. Jag måste hämta den på Pressbyrån och det är trist, för jag jobbar sent i morgon och kanske inte hinner hämta ut den... Eller, hur länge har pressbyrån öppet??? Kanske ändå hinner efter jobbet? Får se. Säger inte vad det är *cliffhanger*, men jag kan avslöja att pappa kommer gilla den.

Minns ni löftet (känns tufft att kalla det löfte så här i efterhand...) om att vara klar med julklappar i november? Dom två första är i hamn! Håller jag det här tempot kommer det inte vara några som helst problem. Har dessutom några idéer på fler. Kör väl fast som vanligt på sambons och pappas klappar som brukar vara svårast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0