Där jag aldrig hittar något annars

Idag är det vekligen höstväder. Tvärregnar och tokblåser. Vi åkte ner en sväng på stan för att handla - i första hand strumpor. Jag glömde förstås köpa strumpor... Köpte dock en höst/vinterkappa:



Köpte den på Kapp Ahl, där jag aldrig, aldrig hittar något annars. Passade på att köpa fingervantar också. Men inga strumpor.

Ikväll har chefens 60-års fest i rockiga Säffle... Får se om jag blir själv dit eller om sambon följer med. Tyvärr blir vi inte så himla många från jobbet. Återkommer om detta.

Måste försöka komma iväg till kiropraktorn snart igen. Har fått nån ischias-variant, tror jag. Fast inte den äkta (det finns ju två varianter). Gör djävulskt ont längst ner i ryggen och vänster ben när jag sitter och ligger. Att stå upp går bättre och oftast går det ganska bra att gå också. Känner inte så mycket när jag har gått promenader. Men det ställer ju till det lite när jag sitter i bilen hela dagarna på jobbet, plus att det är ganska svårt att sova. Har ju gått hos kiropraktor då och då för nacken, men jag ska kolla om det här är nåt dom kan göra nåt åt också. Gissar väl på nån nerv som kommer ikläm i alla fall (ischias eller inte). 


Kommentarer
Postat av: elin

snygg jacka! Jag letar själv efter en likadan, får kolla in kappahl

2009-10-04 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0