Suktar

Trots att jag har jobbat halv dag i dag är jag helt slut. Beror nog på yrseln - även om den nästan helt har gått tillbaka. Hoppas, hoppas det håller imorgon också!
Risketta idag med ett gäng goa kids. Kändes ganska skönt att inte behöva sitta i bilen när man inte känner sig helt okej. I mitt jobb kan det ju faktiskt bli ganska farligt om man inte hinner med... Tog faktiskt bussen till jobbet idag ifall att jag skulle bli sämre (då är det ju dumt att sätta sig i bilen). Tog en kort sväng på stan efter jobbet för att köpa present till min sambo som fyller år snart. Svårt - han önskar ju sig inget.

Själv sitter jag o suktar efter en Nokia. Har ju varit väldigt inne på N85, men börjar lite smått fundera på 5800 Xpress Music. Har hört många som är väldigt nöjda med den. Ska matcha iPhone ganska bra, säger expreterna. Fast inte så mycket "onödiga" funktioner (nu kommer syster slå mig...). Vi får se...

Sitter framför "Halv åtta hos mig" på TV4. Rätt mysigt program och Helge Skoog har roliga kommentarer =)

Jag pysslar ju en hel massa med mina naglar och eftersom det där med akryl inte verkar funka på mina så får jag fortsätta greja. Tänkte ge mig på Sally Hansens nagellack "Hard as Nails" som tydligen ska vara riktigt hållbart. Köpte en flaska på Tradera till bra pris för att testa. Aningens hysterisk rosa-röd färg, kanske, men det får funka som prov.


Hysteriskt

Ringde till sjukhuset idag för att ändra min tid och det gick alldeles utmärkt (efter 20 minuters telefonkö). Blir i slutet av oktober istället, men det är inte hela världen. Skönt att slippa gå dit på arbetstid i alla fall. Dessutom fick jag tid kl. 8 på morgonen och det är bra. Då får man troligtvis komma in på utsatt tid eftersom dom inte hunnit med att bli försenade än =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0