Läs gärna artikeln, men skit i att titta på bilderna

Min yrsel kom tillbaka i morse. Har vid några tillfällen blivit helt otroligt yr och knappt kunnat ta mig ur sängen. Första gången med illamående och ambulans till sjukhuset där man röntgade hjärnan (några år sedan). Hittade inget. Eller, ja, nåt fanns det säkert, men inget som inte skulle va där.
Sen har det där hänt några gånger och man vet inte riktigt varför. Skulle kunna vara från min nacke. Kanske stress. I morse hände det igen. Självklart måste det dessutom hända när sambon är i GBG på jobb och jag är ensam. Höll på att rasa i golvet i badrummet när jag skulle torka håret. Släpade mig ner till jobbet i alla fall - mest för att jag tycker att det är jobbigt att ringa mig sjuk (drar med sig så mycket skit) och lite för att jag inte ville vara ensam. Blev lite bättre, så jag bestämde mig för att ta dagen lektion för lektion och se om det höll. Dock tog snälla Åke hand om min introduktionskurs ikväll. Kändes dumt att ha tre timmars utbildning med 20 pers om man inte vet ifall man håller ihop riktigt. Nu är jag mest lite ostadig och den värsta yrseln har gett med sig. Hoppas verkligen att jag kan gå till jobbet imorgon också.

Idag körde NWT artikeln om körkort på moped klass I. Själva artikeln blev rätt bra (tack alla som hört av sig med positiv feedback!), men dom lyckades tyvärr få med TVÅ bilder... Åtminstone på nätet. Tror det bara var en i tidningen. Gillar inte att bli fotad och kände mig inte speciellt pigg den dagen heller... Läs gärna artikeln här, men skit i att titta på bilderna. Bra reklam för skolan var det tydligen, för många har hört av sig med frågor. Hoppas vi kan dra igång själva utbildingen snart bara!

Jag försöker ju fortfarande hitta en lösning på mitt behov av katt. Kanske tecknad kan funka?


Kommentarer
Postat av: Sofie

va var det du i tidningen? inte direkt fin :P lol

2009-10-06 @ 20:44:53
Postat av: Jennie

Finaste syster, skickar en krya-på-dig-kram o hoppas att yrseln går över snart. Jättefina bilder på dig o intressant artikel.

2009-10-06 @ 21:10:56
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Sam

Snygg bild! Coolt med en tjej som körskolelärare :)

2009-10-06 @ 21:50:41
Postat av: elin

Du var med i Nkp också =)

2009-10-08 @ 07:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0