Nu är den här...

...den lilla rackaren =)



Jag har övergett SonyEricsson för Nokia. Valet landade tillslut på 5800 Xpress Music och jag är ganska nöjd med det. Har inte hunnit testa så mycket än, dock... Två nackdelar hittills; lite större/tyngre och sämre musikspelare rent praktiskt. Men man kanske vänjer sig. Eller så får man börja med iPod igen. Eller vänta på att SE skärper till sig med sin mobilproduktion.

Förutom att leka med min nya lur har jag jobbat halv dag i dag och repat låtar till söndag andra halvan. Gick skapligt, så det hoppas vi att det gör på söndag också!

Strömavbrott i halva stan idag. Från Bergvik till Sjukhuset, ungefär. På Våxnäs var det inte en affär som hade ström. Stängt på McDonalds, stängt på Willys, stängt på Burger King, stängt på ICA...  Det gick inte ens att tanka på OK/Q8 där - jag fick åka till Lorensberg. Tänk vad lite strömavbrott kan ställa till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0