Här kommer mitt mest onödiga inlägg hittills

Jag har länge funderat över en äldre snubbe som alltid sitter i publiken på diverse tv-program. Och jag menar alltid, utan undantag. Han gör mig tokig, för han är alltid där. Tänkte att jag chansar och googlar på "alltid i publiken" och får, tro't eller ej, upp en tråd om denna kille längst upp i sökresultatet.


Ni har väl sett honom?

Bertil Monegrim, heter han tydligen, och kallar sig "Glädjespridaren". Han har ett antal telefonnummer, som det verkar, och ringer man honom och han inte är hemma så talar han om på sin telefonsvarare vilket program han är med i och vad han har för färg på tröjan. Om nån provar att ringa honom kan ni ju återkomma med resultat ;)

Jo, man måste ju fylla livet med mening.


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Han har vi vetat om sen big brother tiden :-) han är verkligen med Överallt.

2010-08-09 @ 20:38:43
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Annie

jo jag har också sett honom och även hans insändare i div tidningar. men det där på hans telesvarare låter ju helt galet ! haha ! trevlig blogg. hittade dig via magnus carlsson där vi båda skrev ang körkort : )

2010-09-05 @ 15:32:49
URL: http://blogg.amelia.se/annie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0