Vem? Vad? Hur?

30 snabba.


Hur gammal är du om fem år?? Då är jag 36. Shit...

Hur lång är du? 1,64 skulle jag tro.

Vilken var den senaste film du sett? The Town - rekommenderas helt klart!

Vem ringde du senast? Pappa var det väl?

Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Tack :) Ska kolla det." Till mamma.

Vad är dagens planer? Julstäda :/

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag skickar väldigt ofta sms. Lättast eftersom jag har svårt att hinna ringa folk (och svara) när jag jobbar.

Vilken ögonfärg har du? Blå.

När vaknade du idag? Jag vaknade inte - jag blev väckt!!! Av alarmet kvart över sex. Tungt.

Har du någon gång hittat en katt? Ja, men jag fick inte ta med den hem :(

Vilken är din favoritplats? Hemma med min kära sambo eller hos släkt/vänner. Spelar inte så stor roll vart man är, bara rätt folk är där!

Vilken plats föredrar du minst? Just nu är det övningsbilen första lektionen på morgonen när den har stått över natten och är SKITKALL.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Har ingen som helst aning, men jag hoppas jag är frisk och lycklig =)

Vad skrämde dig som barn? Ja, det var väl spindlar, det. Inte har det gått över heller.

Vem fick dig att skratta senast? Sambon

Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte! Hänvisar till fråga 1 där - jag har ju några år på nacken ;) Skivorna finns nog kvar nånstans också.

Har du stationär eller bärbar dator?.Bärbar. En HP (aldrig mer Dell...)

Sover du med eller utan kläder på dig? Utan om det inte är hysteriskt kallt.

Hur många kuddar har du i sängen? Två och sambon två.

Hur många landskap har du bott i? Värmland och Närke.

Är du social? Ja, det är jag, men just nu har jag ett extremt socialt jobb och då kan jag bli lite ensamvarg privat ibland.

Tycker du om kaffe? Hell yeah!

Vad dricker du till frukost? The - kan inte vara utan det på morgonen. Det går till och med före kaffe. Juice ibland också.

Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster sida

Kan du spela poker? Nej, där är jag nog ett lätt byte.

Vill du ha barn? Det är inte viktigast just nu.

Har du någonsin åkt ambulans? Ja

Föredrar du havet eller en pool? Har hört att det finns haj i havet, så jag väljer pool ;) Fast sjö är nog allra bäst.

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Lite. Ligger kanske mer än jag tror hemma på vinden hos pappa...

Vart togs din profilbild för din blogg? Minns inte. Hemma kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0