NWT...

...var här på en kopp kaffe och lite snack igår. Glömde nämna det ;)
De har ju skrivit om ett par från Karlstad som lurade folk på Tradera och ville veta om det var fler som var drabbade. Jag drog iväg ett mail och påpekade att det faktiskt går att bli lurad även om man är försiktig och använder sig av "säkra" betalningssätt. Jag blev ju blåst på en iPhone, för två månader sedan ungefär, när jag använde Blockets betaltjänst "Internetgirot". Sen köpte jag en iPhone på Tradera som jag betalade med PayPal som inte heller dök upp, men eftersom Tradera och PayPal har ett samarbete och jag betalade med PayPal genom Tradera så fick jag mina pengar tillbaka.
NWT tyckte det var jätteintressant och ville komma och prata. Fick dom väl. Bra text, kass bild - dock inte fotografens fel ;) Läs här.

För övrigt har jag ju lagt ner iPhone och köpt HTC Wildfire istället. Måste säga att jag är väldigt nöjd. Rekommenderas helt klart! Massor av telefon för pengarna. Har skickat efter lite skal till den - bland annat från E-bay för första gången. Finns ett större utbud i t ex England och för en billigare peng (inkl. frakt) Betalar förstås med PayPal... =)


Lite tillfixad

Familjen Johansson/Bergqvists vanliga semesterväder verkar fortsätta. Undrar vad man ska hitta på idag...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Fin den blev lilla fånen :)

2010-07-31 @ 11:27:37
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Simon

Fan, vilken otur du har :( Skit att göra allt rätt och ändå bli lurad. Jag tror jag har hört nån mer som använt Internetgirot och inte var nöjd. Fast det var ju inget bedrägeri utan mer att det var osmidigt på nåt sätt.

2010-08-01 @ 15:28:21
Postat av: julia c:

vart köpte du "dekoration" klistermärkena? c:

skulle vilja ha nått liknande till min men har inte hittat nått bra!

2011-06-15 @ 16:39:54
URL: http://juliiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0