Hålla ut

Jag är så trött så jag tror jag går av... Introduktionskurs ikväll som jag egentligen inte skulle ha haft och meckandet med att få ihop planeringen som gick åt skogen tog på krafterna. Dessutom var jag sliten redan från början och att jobba åtta till åtta gjorde inte saken bättre. Hade en jättegullig grupp handledare/körkortsaspiranter som var roliga och gav mig fint beröm.
Nu är det bara att försöka hålla ut till semestern. Måste verkligen anstränga mig för att orka - behöver viiiiila!!!!

När jag kom hem ikväll stod det här på köksbänken:



Min älskling är bäst =) Känns redan bättre när jag får komma hem till honom och jordgubbar!


Twin Peaks börjar imorgon på 9:an. Mer kult kan det inte bli ;)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

vilken snäll sambo du har :)

vi hoppas att dagarna tills semestern går fort.. jag längtar oxå :-P

kram!!

2010-06-29 @ 22:33:19
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0