Repris

Vet inte om ni har sett reklamen för en smoothie som heter "Innocent". Det har jag. Och jag har letat mig blå efter dom, för jag vill så gärna prova! Efter flera veckors sökande får jag för mig att googla - det finns väl en webbsida? Ja, det gör det. Och där står det att den bara säljs i Sthlm, GBG och Malmö :/ Men deras hemsida är lite kul och de har en annorlunda bil. Läs FAQ.

Får väl försöka leta upp en smoothie när jag är i Sthlm nästa gång. Ska nån dit så köp med en till mig ;) Jag är nyfiken!

Känner mig lite hängig och skulle vilja hänga framför TV:n, men där finns det INGET att se. Har kollat Fula Betty, men nu är det bara repris på Ullared, typ. Är så himla trött och blev ännu tröttare idag när jag tittade på schemat och såg att det är fyra (4) veckor kvar till semestern. Hoppas jag orkar ända fram.



Och vad är det med den här grabben då? Får psykbryt och slår ihjäl sin fiol...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0