Oäkta människor

Halkade i morse på väg till bussen. Slog mig verkligen också :/ I huvudet och kinden framför allt, men naturligtvis fick jag också nån isbula i ryggen (det är ju inte direkt slätt på backen...). Så nu har jag ont i huvudet och käken. Ja, och ryggen, förstås, men det är ju vardag. Sitter här med te och en patetisk smörgås delad i småbitar för att det ska va lättare att tugga. En av tjejerna på jobbet fick mig att se det från den ljusa sidan, dock: Ett perfekt tillfälle att äta det mest lättätna som finns - glass.
Får väl va lite mörbultad nån dag så löser det sig säkert. Ingen såg mig när jag trillade och det är väl det som är huvudsaken ;)

Upptäckte nåt skumt på stan idag. Pappfigurer. Dom står lite överallt; inne i centrum, utanför stationen, på trottoarer längs genomfartsleder... Trodde Eniro hade hittat på nån ny skattjakt eller så, men det var nog reklam för nån musikal eller konsert eller nåt.


Oäkta människor på stan

Nu ska jag lägga mig i soffan o slappa. Kanske kolla på "Svenska Hollywoodfruar" för att känna mig lite smart ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackars syster som gjort sig så illa. Det är verkligen halkigt ute nu. Ta det försiktigt. Kramis

2010-03-15 @ 20:53:39
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: SOFIA

haha oj vilka snygga människor :P

2010-03-17 @ 18:25:07
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0