Gamar

Har haft en relativt lugn dag på jobbet. Nån lucka på förmiddagen, så det blev lite mjukstart. Gick oväntat bra att komma upp i morse... Såg att jag har en vecka med ganska mycket teori, vilket är bra. Skönt med variationen och bra för ryggen att inte behöva åka övningsbil heeeela tiden.

Efter jobbet var jag tillbaka med mina naglar till Freesun där jag gjorde dom. Eller ja, inte med mina naglar för dom är ju mina, men med akrylen ovanpå som började släppa. Ja, ni hajar säkert... Nagel-Helena kikade och gjorde om dom i stort sett på studs, så nu sitter jag här med ny förstärkning. Hon gjorde lite annorlunda den här gången, för hon trodde det beror på att jag har ganska välvda naglar. Hoppas det håller bättre nu. Ser bättre ut i alla fall.

Är så fruktansvärt sugen på semlor! Fast egentligen är det inte dags än. Egentligen ska man vänta lite. Ända till februari va? Skulle inte tro det... Det mest sannolika är faktiskt att en semla är slukad redan innan denna vecka är slut. Minst en. Kanske två? På jobbet åt dom i fredags - när jag inte var där. Gamar. Innebär att jag måste äta ikapp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0