Det där med brushes

Nu har jag gått in i semesterdimman, tror jag. Har redan fått svårt att hålla ordning på vilken dag det är. Det är ett gott tecken =)

Idag har det faktiskt varit lite molnigt och till och med kommit några droppar regn. Känns ändå ganska bra, eftersom solen har stekt ganska ordentligt en dryg vecka.Har suttit på balkongen en del av eftermiddagen och photoshopat. Börjar få lite koll på det där med brushes... Kul att kunna göra lite egna grejer till boggen sen =)
Innan det var vi en sväng på stan igen. Lämnade tillbaka dom där skorna som jag kanske skulle lämna tillbaka och köpte ett par andra (som syrran hittade i måndags). Träffade på den äldre av mina småkusiner som upplyste oss om att det är Rix FM-festival ikväll, så vi kilar ner till centrum alldeles strax.

Läste för övrigt en mycket underhållande insändare i NWT i morse. Jag håller med skribenten till fullo. Karlstads Kommun har länge grävt och haft sig ute på Sandgrundsudden i Karlstad. Detta har bland annat resulterat i en strand (badplats) vid älven där de även satt upp denna skylt:


Bild från nwt.se

"Hur är det tänkt? Badplats eller inte?" undrar insändarförfattaren, och det kan man ju fundera på... Varför lägga massssor av pengar på en strand som inbjuder till bad, för att sedan avråda? Fast Karlstads Kommun har ju gjort konstiga saker förut...

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha.. den skylten var ju något konstigt kan jag hålla med om.. varför göra en badstrand om man sen inte ska bada där.. puckat värre :-)



kramis!

2009-07-01 @ 21:10:05
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0