Drivor

Nu känns det som att våren är här! Det har ju faktiskt varit riktigt varmt några dagar och snön börjar försvinna - åtminstone nere i stan. Här uppe hos oss är det som vanligt drivor kvar. Läääängtar efter att få hänga undan vinterjackan och sitta i solen på balkongen.

Fick just en jordnöt av min samob - EN!

Har suttit en lång stund o fifflat med datorn. Bytt från Explorer till Firefox. Tycker Explorer 7 krånglar för mycket... Får se om det här blir bättre. Sen är det ju en massa program o sånt man kommer på efter hand att man ska installera igen, även om jag grejade det mesta igår. La upp lite bilder från Oxygens konsert på www.vasemissionskyrka.se också. Kolla där! Ett par av tjejerna som är med på Enter ibland hade skrivit en egen låt som dom gjorde jättebra på konserten.

Köpte solrosfrön idag. Ska försöka odla mina egna i år igen. Gjorde det för några år sedan, men nu har det inte blivit av eftersom jag inte har någon bra plats att driva upp plantor på. Skulle vilja sätta tomatfrön också, men jag köper nog plantor sen istället.

Nu ska jag kasta mig över jordnötsskålen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0