Kändistätt

Idag är det folknykterhetens dag. Firar med ett glas vitt...

Hela dagen har jag varit i Väse, denna världens medelpunkt. Väsemârten gick av stapeln med vackert väder och mycket folk. Vädret blev åtminstone vackert vartefter förmiddagen fortskred - i morse var molnen täta. Som ni tidigare läst fanns Väse Missionskyrka på plats med Club Enter och fåtöljen på hjul. Vi hann träffa massor av folk under dagen och jag blev av med massor av små reklamlappar med utvalda programpunkter. Fåtöljen drog vansinnigt mycket uppmärksamhet och VF kikade förbi för att skriva en artikel om den. Så nu måste man köpa tidningen imorgon. Kommer den på nätet så lovar jag att lägga ut den här.

 
Björn tar en repa...

Emma o jag tyckte att det blev lite Skrotnisse av det hela. Kommer ni ihåg det barnprogrammet? Jag tyckte det var skitbra när jag var liten... Hittade ett klipp där något bemödat sig med att göra ett "Dallas-intro" på Skrotnisse. Se och minns:





Det är väldigt trevligt att stå som vi gjorde idag på en marknad. Jag har pratat med så mycket folk att jag är helt dum i huvudet. Passade på att kika lite också, förstås. Köpte vita pelargoner och självklart marknadsnougat. Syrran och barnen var också där, så jag hann träffa dom en stund. Kevin skulle sova över hos morfar i natt, sa han. Får se hur det blir.


Leo hittade ett projekt som kan bli långvarigt - stoppa stenar i ett hål


Pappas hund, Doris, hittade en stor version av sig själv


Väse är för övrigt ett kändistätt ställe. Här om dagen var Runar Sörgård i Väse och köpte hund. Detta enligt säkra källor. Golden Retriver, om jag inte är felinformerad. Intresseklubben antecknar...
Nu ska vi äta middag och sen ska jag parkera mig i soffan. Trött.

Tack alla som var med och promotade Väse Missionsförsamling och Club Enter idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skrotnisse.. det va tider det :-)

2009-05-21 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0