Första julskivan

Halvdag scrap i Väse idag med en massa sköna tjejer! Fick ett och ett halvt kort gjort, men har inte fotat dom än. Ska visa dom här när jag gjort det. Konstigt det där att vi inte får så mycket gjort. Vi har fullt upp med att kolla på varandras stämplar, utbyta tips och snacka. Men kul har vi!

Innan det var vi på snabbshopping. Det var sambon som skulle handla - därav snabbheten. Han köpte precis det han hade tänkt - vinterjacka.

Idag tog jag fram fösta julskivan. Jills julskiva. Vi funderar på att köra nån julkonsert i december, så jag har börjat lyssna på låtförslag. Sen gäller det bara att rådda ihop folk och få det att funka. Det har vi inte löst än, så vi får se vad det blir av det.
När vi ändå är inne på julen så har jag bestämt att jag ska försöka (i år igen...) handla klart alla julklappar redan i november. Tänk va skön att slippa tänka på sånt hela december! Vore bra om folk kunde önska sig lite grejer också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0