Orm/ödla?

Gudstjänsten blev bra! Sångerna gick kanon och pastorn hade hjälm under predikan. En del av predikan i alla fall. Vi har en cool pastor. Lunch efteråt med goda soppor, hembakt bröd, kaffe o kaka. Riktig hemlagad soppa (grönsakssoppa i det här fallet) är sååå gott och tyvärr nåt man gör för sällan hemma. Det är ju egentligen ganska enkelt.

Vädret klarnade upp, så vi tog en promenad på eftermiddagen. Pratade bort oss så att vi glömde ta av på rätt stig. Promenaden blev lite längre än vad vi tänkt, men det gör ju inget =) Höll på att trampa på en liten kopparorm, men han (hon? svårt att avgöra...) hann undan som tur var. Kopparormar är väl ödlor egentligen?
Åkte en sväng till Bergvik för att handla lite tacos till ikväll och jag spontanshoppade jeans på H&M. Dom hade 100 kr rabatt på alla jeans och då är det ju synd att låta bli ;) Har inte provat dom än - köpte den storlek jag brukar ha o hoppades på det bästa. Får se hur det går.

Nu sitter vi o kollar restresor. Lutar åt Mallorca i alla fall. Priserna går upp o ner var tionde minut, tror jag... Blir nog inte så där superbilligt, men det är inte hela världen. Huvudsaken är att vi kommer iväg. Har bokat en hotellnatt i Sthlm. Eftersom sambon är där på jobb dagarna innan vi åker så kör jag upp efter jobbet på torsdagen. Den här gången ska jag packa lätt. Har alltid för mycket grejer med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0